Job 49 van 286


Report this listing

Solliciteren



Leveranciersboekhouder


Functie

Unique Antwerpen gaat op zoek naar een leveranciersboekhouder! Als Accounting Assistant speel je een cruciale rol in het zorgdragen voor een vlotte en tijdige verwerking van financiële gegevens. Je zult verantwoordelijk zijn voor een breed scala aan taken:

  • Controleren, boeken en verwerken van aan- en verkoopfacturen
  • Beheren van bankafschriften
  • Opstellen van manuele facturen
  • Uitvoeren van betalingen aan leveranciers
  • Afhandelen van diverse administratieve taken.

Al deze activiteiten moeten worden uitgevoerd binnen strakke deadlines en met een focus op het leveren van hoogwaardige dienstverlening. Dit samen 8 collega's.

Jouw profiel

Jouw motivatie, leergierigheid en interesse in de functie, geven de doorslag! Herken je jezelf bovendien enigszins in onderstaande profielomschrijving, dan gaan wij graag in gesprek met jou.

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor/Graduaat in een boekhoudkundige richting.
  • Je ervaring in de boekhouding of administratie worden gewaardeerd.
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en kan je redden in het Frans en het Engels.
  • Je nauwkeurigheid en sterke administratieve vaardigheden zijn jouw handelsmerk.
  • Je bent een teamplayer in hart en nieren en kan goed om met stress.
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Lonen
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Domein: Fiscaliteit
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Budget
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Gekende HR dienstverlener.


Jouw werkgeluk, vind je hopelijk via het interessante takenpakket en het geweldig team waarin je terechtkomt. Daarnaast hopen wij jou ook te motiveren via volgend voordelenpakket:

  • Je krijgt een goede opleiding en begeleiding bij opstart, teamwork makes the dreamwork
  • Je werkt 40u per week; wat jou mooi 12 extra verlofdagen oplevert jaarlijks
  • Je ontvangt een aantrekkelijk loon, aangevuld met een brede waaier aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Het kantoor is gelegen in hartje Antwerpen, en is vlot bereikbaar met de wagen, fiets en openbaar vervoer. Je kantoor kan zich evengoed enkele dagen per week thuis bevinden!
  • Leuke extraatjes: zoals gratis soep tijdens de middag & leuke jaarlijkse teamactiviteiten

Overtuigd? Stuur ons via het online sollicitatieformulier jouw cv. Een van onze recruiters neemt binnen de twee werkdagen contact op om het vervolg te bespreken. Vragen? Neem contact met ons op via antwerpen@unique.be of 03 212 18 50

Solliciteren

Unique Antwerpen
+32 (0)3 212 18 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht